المنت حلقه ای

تکنو المنت نور تولید کننده و سازنده المنت حلقه ای حرارتی در سایز‌های مختلف در تهران است. مشتریان این امکان را دارند که نوع و مدل المنت حرارتی خود را انتخاب کنند؛ در کارگاه تولیدی ما المنت حلقه ای با جدیدترین دستگاها ساخته میشود.

المنت حلقه ای؛ با نام‌های دیگری چون المنت تسمه ای، المنت کمربندی و المنت ورقه ای نیز شناخته شده است و از ورق استیل نیز ساخته می‌شود.

قیمت المنت حلقه ای و المنت کمربندی

قیمت المنت حلقه ای به دلیل سفارشی بودن و سایز متفاوت مشخصات فنی میتواند برای شما متغیر باشد. لطفا برای استعلام قیمت روز، ساخت المنت حلقه ای و کمربندی با کارگاه تکنو المنت نور آقای حسن کشانی تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت ساخت حلقه ای لطفا با کارگاه تکنو المنت نور آقای جسن کشانی تماس بگیرید.
سازنده المنت حلقه ای با بهترین قیمت

فروش انواع المنت حلقه ای و دایره ای

فروش المنت حلقه ای بسته به ضخامت ورق‌ها معمولا بین ۲ تا ۵ میلیمتر متغیر بوده و از ۵ میلیمتر بیشتر نمیشود. برای اینکه بر اثر حرارت به سطح نچسبد از روکش جنس نچسب برای آن استفاده میکنند و معمولا از یک و یا دو روکش بهره برده و جنس روکش آن نیز استیل و گالوانیزه و دارای عایق الکتریکی است که این عایق اصولا از جنس میکا است.

ویژگی های المنت حلقه ای

این المنت در انواع مختلفی مثل ساده، پیچ دار، قاب دار، سیم دار، فیش دار و تخت تولید میشود، که نوع انتقال دما در آن از طریق تماس است. در کارگاه تولیدی تکنو المنت نور، این نوع المنت تسمه ای تخت را به دلیل تولید حرارت دو رویه اغلب در قالب‌ها استفاده می شود.

المنت حلقه ای و المنت کمربندی ساده، جزئه پرکاربردترین به حساب می آید و در ابعاد کوچک و بزرگ برای صنایع تزریق پلاستیک تولید و به کار گرفته میشود.

مشاهده محصولات: المنت میله ای

المنت حلقه ای قابلیت بسته شدن به صورت استوانه ای بر روی انواع سیلندر، لوله و انواع مخازن استوانه ای را نیز داراست و در صورت ضد آب (واترپروف) بودن المنت، ضخامت ورق و قطر آن بالاتر میرود.

موارد کاربردی المنت کمربندی

از المنت کمربندی در صنایع مختلفی استفاده میکنند از جمله ی آنها میتوان به صنایع تزریق پلاستیک، وکیوم، ساخت انواع قالب، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم اشاره نمود. چرا که المنتی به صرفه و اقتصادی برای انتقال حرارت نوع تماسی محسوب می شود. همچنین از دیگر صنایع پرکاربرد المنت کمربندی شامل انواع صنایع بسته بندی و کابل سازی میشود.

3.7/5 (6 نظر)
دکمه بازگشت به بالا