خرید المنت حرارتی

خرید المنت حرارتی
خرید المنت حرارتی با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت

خرید المنت حرارتی دارای گارانتی

ساخت و فروش انواع المنت حرارتی در کارگاه تولید تکنو المنت نور با تجهیزات مدرن با بهترین قیمت؛ سابقه ۲۵ ساله در طراحی انواع المنت میله ای، تسمه ای، پره دار، المنت فنری، شیشه ای، فلنج دار، المنت سرامیکی، کوره ای، ترموستات را با خیال راحت به ما سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

ساخت انواع هیتر های حرارتی، میله ای، فلنج دار و لوله ای
تولید کننده و پخش کننده انواع هیتر های حرارتی

المنت تیتانیوم مخصوص اسید و به صورت شیشه کوارتز جهت وان اسید

قیمت المنت تیتانیوم
المنت تیتانیوم

المنت ریخته گری آلومینیوم جهت دور قالب یا سیلندر

خرید و قیمت المنت ریخته گری آلومینیوم
المنت ریخته گری آلومینیوم جهت دور قالب یا سیلندر

خرید المنت حرارتی متری

المنت‌های حرارتی متری به‌طورکلی یکی از پراستفاده‌ترین و مهم‌ترین محصولات در صنعت هستند که از آلیاژ نیکل کروم و آلیاژ کروم و ترکیب آلومل ساخته می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ها در مورد این محصول طول عمر بالا است. شما می‌توانید آن را به‌صورت متری بر حسب نیاز خود در بازار تهیه کنید.

این المنت‌ها معمولاً با ترکیب ۲۵ درصد کروم ساخته می‌شوند. ضمن این که می‌توانند دمای ۱۴۰۰ درجه سانتی‌گراد را به‌خوبی تحمل کنند و از هر نظر یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار به شما می‌آیند.

فروش المنت حرارتی متری در تکنو المنت نور
المنت حرارتی متری شرکت تکنو المنت نور

المنت‌های متری در انواع رادیاتورها، دستگاه‌های برقی و لوازم خانه و آشپزخانه مورداستفاده قرار می‌گیرند و کیفیت آن‌ها نیز بسیار مهم است.

المنت حرارتی ۲۱ ولت

المنت‌های حرارتی ۲۱ ولت یکی از کم‌مصرف‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که از آن‌ها در صنعت و در انواع فر گاز، اسپرسوساز، توسترها، سرخ‌کن‌ها، اتو و دم‌کن‌ها، کولر، ماشین لباسشویی و شوفاژهای برقی استفاده می‌شود.

یکی از کلیدی‌ترین مشخصه‌ها در مورد این دستگاه‌ها امکان کنترل دما در یک رنج مشخص و معین است. مزیتی که به لطف استفاده از عایق و روکش‌های المنتی بسیار هم عالی انجام می‌شود. می‌توانید از فلزهایی مانند مس، فولاد، استیل در گریدهای مختلف برای ساخت این محصول استفاده کنید.

قیمت المنت حرارتی

قیمت بحث کلیدی و مهمی است که همواره در خرید هرگونه تجهیزات، بخصوص برای شرکت‌ها و خطوط تولید اهمیت زیادی دارد. اگر بتوانید المنت حرارتی را به‌صورت عمده تهیه کنید، از نظر هزینه با حاشیه سود کم‌تر، خریدی منطقی تر خواهید داشت.

یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر روی قیمت المنت حرارتی، استفاده از مواد باکیفیت و درجه یک است. عامل دوم جنس آلیاژ به‌کاررفته خواهد بود.

در صورتی‌ که المنت شما از آلیاژ کروم و نیکل ساخته شده باشد قیمت آن به‌مراتب نسبت به دیگر سری‌ها بالاتر خواهد بود. فراتر از این موضوع، در هنگام خرید المنت حرارتی حتماً به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که در قبال عرضه محصول، به شما تضمین کیفیت و اصالت کالا می‌دهند.

المنت حرارتی ضد آب

اگر کمی در مورد حوزه المنت‌های حرارتی اطلاعات داشته باشید می‌دانید که این محصولات به‌صورت غوطه‌ور در آب نیز در بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل به آن‌ها المنت حرارتی ضد آب نیز می‌گویند.

قیمت المنت حرارتی ضد آب
المنت حرارتی ضد آب

یکی از حوزه‌های مهم استفاده از این دستگاه‌ها در کارخانه‌های صنعتی، بویلرها و حتی موتورخانه‌ها برای گرم‌کردن انواع سیالات و البته آب تمیز است.

از المنت‌های حرارتی ضد آب به‌صورت تک‌فاز و سه‌فاز می‌توانید در دستگاه‌های بزرگ هم استفاده کنید. حرارت به‌صورت یکنواخت در این دستگاه‌ها منتقل می‌شود.البته لازم است که المنت‌های حرارتی مقاوم در مقابل آب به‌صورت استاندارد طراحی شده باشند.

کاربردهای المنت حرارتی

از المنت‌های حرارتی می‌توان به دلیل تحمل دمای فوق‌العاده‌ای که دارند در کوره‌ها تا ۱۲۰۰ درجه سانتی‌گراد و برای ساخت انواع هیترها استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد المنت‌های حرارتی این است که شما می‌توانید مدل‌های ضد آب آن را نیز تهیه کنید. مزیت طول عمر بالا و امکان خرید المنت بر مبنای متریال‌های مختلف، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این محصول نسبت به مابقی انتخاب‌های موجود در بازار است.

انواع المنت حرارتی

المنت‌های حرارتی در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های شیشه‌ای، استخری، فلنج دار، کوئل هیتری، فشنگی، تسمه‌ای یا همان حلقه‌ای و در نهایت میله‌ای اشاره کرد.

موضوع مهم در مورد این دسته‌بندی این است که شما می‌توانید بر حسب کاربرد، هرکدام از آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. انعطاف قیمت المنت‌های حرارتی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات در بازار دنیا است. ضمن این که المنت‌های حرارتی معمولاً در صنایع مختلف از جمله تزریق پلاستیک و البته صنایع ذوب فلزات مورداستفاده قرار می‌گیرند.

المنت حرارتی میله‌ای

المنت‌ میله‌ای در حال حاضر و بر اساس میزان فروش، پرمصرف‌ترین المنت حرارتی است؛ که از پوشش فلز تیتانیوم استیل و البته مس ساخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ها در مورد این محصولات امکان استفاده از آن‌ها در توان‌ها و ولتاژهای مختلف است.

المنت حرارتی میله‌ای
المنت حرارتی میله‌ای

می‌توانید حتی مدل‌های آن را در نسل‌های فلنج دار، مهره و فین دار نیز تهیه کنید. موضوع مهم دیگر در مورداستفاده از این المنت‌ها، کاربرد فوق‌العاده آن‌ها در طراحی انواع لوازم‌خانگی، گرم‌کن‌ها، دستگاه‌های بسته‌بندی و صنایع شیشه و پلاستیک است.

المنت برقی صنعتی

المنت‌های برقی صنعتی همان طور که از نامشان مشخص است در حوزه صنعت و درون دستگاه‌های الکتریکی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در مورد این محصولات امکان تحمل دما تا ۲۶۰۰ درجه سانتی‌گراد است.

از طرفی این مدل‌ها طراحی ایمن‌تری دارند و به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر در بازار قابل تهیه هستند. از این مدل‌ها در دستگاه‌های پرس، هیترهای چدنی، تجهیزات رستوران، انواع قالب‌های فلزات، سنبه‌ها و … استفاده می‌شود.

المنت حرارتی تسمه‌ای

المنت‌های حرارتی تسمه‌ای یکی از ارزان‌ترین و کم‌دردسرترین مدل‌های موجود هستند که مقاومت فوق‌العاده بالایی در مقابل خوردگی و حرارت به دلیل بهره‌گیری از نیکل و کروم دارند.

المنت حرارتی تسمه‌ای در تکنو المنت نور
المنت حرارتی تسمه‌ای

راندمان و دوام فنی آن‌ها فوق‌العاده و از طرفی بازدهی ویژه‌ای نیز دارند. انرژی حرارتی تولید شده توسط المنت تسمه ای بسیار عالی است و حداقل هزینه نگه‌داری را نیز برای شما در برخواهند داشت.

المنت حرارتی سرامیکی

از المنت‌های حرارتی مدل سرامیکی برای سخت انواع دستگاه‌های غلتک لاستیکی، ماشین‌های اکستروژن، بشکه‌ها و مخزن‌های فلزی و قابل تزریق اکستردو استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین صنعت‌هایی که همیشه وابسته به استفاده از المنت سرامیکی است، پلاستیک و مواد شیمایی نفتی خواهد بود. المنت‌های حرارتی سرامیکی مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل تغییرات مداوم دما دارند و یکی از گزینه‌های محبوب و پرفروش بازار به‌حساب می‌آیند.

المنت حرارتی فلنج دار

المنت‌های فلنج دار به‌صورت غوطه‌ور در سیالات مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در مورد این نسل المنت فلنج دار، امکان استفاده در انواع دستگاه‌های حرارتی و صنعتی، آب‌گرم‌کن‌ها، بویلرها، المنت‌های مخزنی و تانکر است.

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های مثبت این محصولات این است که محیط‌زیست را آلوده نمی‌کنند و در مقابل هزینه سوخت را نیز به‌مراتب کاهش می‌دهند. المنت‌های گرمایشی باید حتماً دوام بالایی در مقابل خوردگی داشته باشند و ترکیب و آلیاژ آن‌ها این استحکام را تضمین کند.

خرید المنت حرارتی کوره‌ای (اون)

المنت‌های کوره‌ای به‌صورت لایه‌ای درون بدنه کوره‌ها نصب می‌شوند و می‌توانند دمای کوره را تا رنج ۱۴۰۰ درجه سانتی‌گراد رسانده و یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این نسل، رسیدن در کم‌ترین زمان ممکن به این رنج دما است.

المنت حرارتی کوره‌ای (اون)
المنت حرارتی کوره‌ای (اون)

از طرفی از این المنت‌ها می‌توان در کوره‌های بزرگ و کوچک استفاده کرد و در اثر قرارگرفتن در محیط سرد بیرونی هم دیرتر حرارت خود را از دست می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود که از هر لحاظ گزینه‌ای اقتصادی و استاندارد باشند.

شیلنگ حرارتی

شیلنگ‌های حرارتی در واقع انتقال‌دهنده گرما به شکل یکسان در محیط‌ها هستند که می‌توانند تا دمای ۱۰۰ درجه و یا گاهی در برخی مدل‌ها ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. از طرفی استحکام آن‌ها فوق‌العاده بالا است و از نظر مزیت‌ها، یکی از بهترین، استانداردترین و قابل تبدیل ترین نمونه‌های موجود در بازار و صنعت هستند.

فراتر از این موضوع، این المنت‌ها مونتاژ فوق‌العاده آسانی دارند، پایداری دما و توزیع حرارت در آن‌ها عالی است و به دلیل کیفیت ساخت عمدتاً خوبی که دارند، می‌توان آن‌ها را به‌صورت سفارشی طراحی و به‌صورت مداوم در پروژه‌ها استفاده کرد.


لطفا برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

تلفن: ۳۳۹۳۵۶۹۵۳۳۹۴۴۰۴۸۰۲۱۳۶۰۵۷۷۸۱

3.7/5 (3 نظر)

3 دیدگاه

  1. سلام. بله ما کارگاه تولیدی داریم و بدون واسطه تولید میکنیم. آدرس در سایت هست مجددا براتون اینجا میذارم. تهران . خیابان لاله زار جنوبی . پاساژ نور . طبقه ۲ . پلاک ۸
    سپاس

  2. سلام شما خودتون تولید کننده هستید. در بازار لاله زار کدوم قسمت هستید؟

  3. سلام دوست عزیز من چند وقت پیش از شما خریداری کردم و خیلی راضی بودم. الان یه پروژه بزرگ گرفتم میخوام بازم سفارش بدم اگه بشه سره قیمت یکم با من راه بیاین خیلی ممنون میشم. به امید همکاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا