وبلاگ

المنت حرارتی از کجا بخریم؟

عناصر گرمایشی؛ عناصری هستند که از طریق فرایند گرم شدن ژول، انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کنند و این گرم شدن ژول زمانی اتفاق می افتد که جریان الکتریکی عبوری از عنصر الکتریکی با مقاومت مواجه شده و در نتیجه باعث گرم شدن عنصر الکتریکی گردد.

این عناصر گرمایشی را با نام المنت‌ها میشناسند، که امروزه شاهد استفاده گسترده المنت‌ها در لوازم گرمایشی نسل جدید هستیم، مثل بخاری برقی، سشوار، لحیم کاری، دوش، آبگرمکن، اجاق گاز، توستر، خشک کن لباس و … که اینها فقط چند نمونه از وسایل بی شماری است که از المنتها در ساخت آنها استفاده میشود.

این تجهیزات گرمایشی در تنظیمات صنعتی و تجاری بسیار مهم بوده و از آنها برای تأمین مکانیزم هایی مانند پمپ های نفوذ، کوره ها و بخاری های مایع غوطه وری و همچنین برجسته ترین صنایعی چون سیستم تهویه مطبوع، الکترونیک، مراقبت های بهداشتی، آب، گرمایش خانه، لوازم خانگی، تولید صنعتی، فلزکاری، آماده سازی مواد غذایی تجاری، نیمه هادی، سرامیک و شیشه بهره میبرند.

از کجا بهتر است المنت حرارتی بخریم؟

خب!!! موضوع مورد بحث ما در این مطلب، بررسی مکان و یا فروشگاهی برای تهیه انواع المنت حرارتی است. در حقیقت مکان مهم نیست یعنی تهران باشد یا هر شهر دیگر؛ مهم این است که از یک سازنده المنت بدون واسطه خرید کنیم. البته یک سازنده هیتر باتجربه و ماهر که دانش فنی در این زمینه داشته باشد.

خرید المنت حرارتی از لاله زار

خیابان لاله زار تهران، بورس تهیه انواع المنت های حرارتی

یکی از مکان های بزرگ و شناخته شده در تهران، منطقه لاله زار آن است که بورس فروش انواع لوازم الکترونیکی و المنتهای حرارتی است. در این منطقه فروشگاه ها و کارگاه هایی را میتوان یافت که هم در کار فروش و هم سازندگی انواع تجهیزات گرمایشی مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه می خواهیم چند شرکت و کارگاه که در زمینه فروش و تولید انواع المنت حرارتی در این منطقه تهران مشغول بوده و جزو شناخته شده ها هستند را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کارگاه تکنو المنت نور سازنده انواع المنت حرارتی

کارگاه تکنو المنت نور که واقع در لاله زار تهران است، که سازنده انواع المنت‌های صنعتی نظیر المنت فلنج دار، سرامیکی، تسمه ای، المنت میله ای، کویل هیتر، ضد اسید و سایر المنت های صنعتی است.

تکنو المنت نور یک واحد تولیدی با سابقه ۲۵ ساله در امر تولید و ساخت انواع المنت‌های حرارتی مختلف صنعتی با اشکال و مدل های متنوع و ابعاد گوناگون در راستای هدف گذاری و اشتغال در امر خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان تلاش میکند.

این کارگاه دست واسطه ها و دلال ها را که سود زیادی در رسیدن لوازم ساخته شده از تولید تا مصرف را به تبلیغات کلامی و اینترنتی می کنند، کوتاه کرده و با حذف آنها به نفع هر دو طرف باعث رشد و نمو سطح کیفی و کمی کار شود که متقابلا این امر باعث رونق و سودهی بیشتر مصرف کننده و تولید کننده میگردد.

در نهایت المنت حرارتی از کجا بخریم؟

میتوان این نتیجه را گرفت که به طور کلی باید از شرکت یا کارگاهی المنت هایی حرارتی را تهیه کنیم که متخصصین قابل اعتماد و با تجربه را در اختیار دارد و متعهد به تولید بهترین و با کیفیت ترین محصول هستند. همچنین این توانایی را داشته باشند تا سفارش شما را بدون واسطه و یا صرف هزینه اضافی در اختیارتان قرار دهند (به اصطلاح از تولید به مصرف).

نکته پایانی: مهم اینکه کارگاه تکنو المنت نور بزرگترین سازنده المنت حرارتی است که شما می توانید بدون واسطه و مستقیم المنت و تجهیزات مورد نیازتان را از آنجا با بهترین قیمت تهیه کنید و نیازی به صرف هزینه اضافی نیز نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فروشگاه تجهیز کرین برای همکاری بلند مدت به دنبال عقد قرارداد با یک سازنده معتبر المنت است. اگر تمایل دارید ما خوشحال می شویم با شما مذاکره کنیم.
    فروش انواع قطعات جرثقیل مانند خط برق رسان، جاروبک جرثقیل، سی ریل، قرقره کابل، لنت ترمز جرثقیل، سیم بکسل جرثقیل و زنجیر، قلاب، ریموت کنترل جرثقیل ، اینورتر جرثقیل و راهبر جرثقیل، لوازم تابلو برق جرثقیل ، باسکول آویز و لوازم تخصصی دیگر از برندهای معتبر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا