المنت فلنج دار

تکنو المنت نور تولید کننده انواع المنت فلنج دار صنعتی سه فاز و تک فاز، در بازار لاله زار تهران است. ساخت انواع المنت فلنج دار در سایز‌ها و مدل‌های متنوع با کیفیت بالا، طبق سفارش شما انجام می‌شود.

از المنت فلنج دار در مصارف صنعتی، شیمیایی و لوازم برقی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین وظیفه‌ای که بر عهده این قطعه (المنت) است، ایجاد حرارت از نیروی الکتریکی و ساطع نمودن آن به اطراف است.

لیست قیمت المنت فلنج دار سه فاز در لاله زار تهران
سازنده انواع المنت فلنج دار

قیمت المنت فلنج دار

قیمت المنت فلنج دار به دلیل سفارشی بودن و سایز متفاوت مشخصات فنی میتواند برای شما متغیر باشد. لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت و مشاوره تماس بگیرید. ساخت هیترهای فلنجدار و المنت میله ای طبق سفارش مشتری در کمترین زمان در کارگاه تکنو المنت نور انجام میشود.

شماره تماس دفتر فروش: ۰۲۱۳۳۹۳۵۶۹۵

المنت فلنج دار با قدرت تولید گرمای بسیار زیاد
فروش انواع المنت المنت فلنج دار صنعتی

به بیان ساده فلنج‌ها قطعاتی هستند که روی آن‌ها سوراخ‌هایی ایجاد شده و برای اتصال به دستگاه‌ها، لوله‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فلنج‌ها این است که در طرح‌ها، مدل‌ها، ساختار و ابعاد و اشکال مختلفی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بنا به نیاز خود آن‌ها را به المنت‌های برقی که طراحی می‌کنید پیوند دهید.

فراموش نکنید که المنت‌های فلنج دار در مدل‌های مستقیم و غیرمستقیم موجود در بازار ایران، مزیت‌های زیادی دارند. از آن‌ها می‌توان برای کنترل دقیق دما در محیط، ایجاد گرما در بهترین شرایط و بالاترین نقطه ممکن در بین تمام مدل‌ها اشاره کرد. برخلاف دیگر المنت‌ها، بخار و یا مواد خورنده آسیبی به این متریال وارد نمی‌کند.

این المنت فلنج دار 220 ولت و 7000 وات است
المنت فلنج دار میله ای قطر ۱۰ به طول ۶ متر ۲۲۰ ولت و ۷۰۰۰ وات

 

ساخت هیترهای فلنج دار طبق سفارش مشتری در کمترین زمان در کارگاه تکنو المنت نور.
المنت تانکر فلنج دار

 

قبول سفارش ساخت انواع المنت فلنج دار سه فاز با توان گرمایی بسیار بالا
المنت فلنج دار سه فاز
تولید المنت فلنج دار مناسب مخزن های آب روغن و گاز
انواع المنت فلنج دار مناسب مخزن های آب، روغن و گاز تولید می کنیم
تولید هیترهای حرارتی فلنج دار با بهترین کیفیت و قیمت در بازار لاله زار تهران
المنت فلنج جهت مخزن مایع
تولید هیترهای فلنج دار
تولید هیترهای فلنج دار توسط تکنو المنت نور

ساخت المنت فلنج دار در بازار لاله زار تهران

ساخت این المنت‌ها به این صورت است که، نخست با استفاده از متریال لوله‌ای شکل خمیده، ساختار اصلی محصول طراحی شده و سپس با فلنج جوش داده می‌شود. جعبه‌های سیم‌کشی نیز برای ایجاد اتصالات الکتریکی مورداستفاده قرار گرفته و سپس بخاری‌های فلنجی با اتصال به فلنج درست مانند چیزی که در کاتالوگ استاندارد آمده است.

مشاهده محصولات: المنت تسمه ای

این المنت به دیواره مخزن یا نازل جوش داده خواهند شد. انتخاب فلنج، درجه حرارت بر حسب سانتی‌گراد، ولتاژ، کیلووات و همین‌طور مواد غلاف از جمله مهم‌ترین اعمالی است که پیش از هر چیزی باید آن‌ها را انجام دهید.

به این مسئله دقت داشته باشید که کیفیت ساخت المنت فلنج دار می‌تواند روی قیمت آن تأثیر ویژه‌ای بگذارد. هرچه این متریال محکم‌تر باشد می‌تواند انتخاب بهتری برای استفاده در حوزه‌های مختلف باشد. در مورد ساخت و طراحی المنت فلنج دار سؤالات زیادی مطرح می‌شود.

خرید المنت فلنج دار در تهران

یکی از مهم‌ترین این سؤالات این است که در نهایت آیا امکان تولید المنت به‌صورت شخصی و در خانه وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در درجه اول شما نیاز به تجهیزات خاصی خواهید داشت. بعد از آن به‌هرحال اشتباه طراحی کردن این‌گونه سیستم‌ها می‌تواند خطرساز باشد.

در نتیجه باید نسبت به انجام آن به شکل صحیح هم از نظر علمی، تئوری و عملی واقف باشید. در غیر این صورت باید خطرات استفاده از المنت‌های غیراستاندارد را به جان بخرید.

قیمت المنت فلنج دار مخزن آب و آب‌گرم‌کن

یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های استفاده از المنت‌های فلنج دار در آب‌گرم‌کن‌ها است. سیستم‌های انتقال حرارت آب‌گرم‌کن به شکل بویلرها است. در واقع از متریال‌های مسی و آلیاژهای فلز مقاوم در مقابل خوردگی برای این کار استفاده می‌شود.

المنت‌های آب‌گرم‌کن را می‌توان در نمونه‌های ۲۰۰۰W-2500W-3000W که با ولتاژ ۲۲۰ و برق شهری تک‌فاز کار می‌کنند استفاده کرد. شرکت‌های معتبر همواره سعی می‌کنند که متریال باکیفیت‌تری را برای ساخت این محصول مورداستفاده قرار دهند. فراتر از این موضوع، باید به تعداد المنت‌ها بر حسب میزان آب و حجم مخزن نیز دقت ویژه‌ای داشت.

این حجم بر حسب گالن یا لیتر محاسبه می‌شود. درصورتی‌که المنت فلنج دار آب‌ گرم‌ کن توان لازم را نداشته باشد یا آب را دیر گرم می‌کند یا نمی‌تواند تأثیری روی مانایی حرارت داشته باشد.

قیمت المنت فلنج دار به کیفیت ساخت، نوع متریال، ابعاد، نوع فلنج و البته میزان حرارت تولیدی و نرخ تبدیل انرژی بستگی دارد. در بخش قبلی در مورد نحوه ساخت المنت‌های فلنج دار صحبت کردیم، حال باید به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه‌ها برای مدل‌های مختلف آب‌گرم‌کن باید با حساسیت بیشتری ساخته شوند، در غیر این صورت می‌توانند موجب انفجار شده و خطر بیافرینند.

فیلم تولید المنت فلنج دار در کارگاه تکنو المنت نور

قیمت المنت فلنج دار آب‌گرم‌کن
المنت فلنج دار آب‌گرم‌کن

لیست قیمت المنت فلنج دار سه‌ فاز

از المنت‌های فلنج دار سه‌فاز بیشتر در حوزه‌های کاربرد خاص و کارخانه‌ها و انواع سیستم‌های صنعتی و حرارتی استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت مدل‌های سه‌فاز این است که راندمان کاری به‌مراتب بهتری دارند.

یعنی می‌توان از آن‌ها در خطوط تولیدی استفاده کرد که همیشه فعال هستند. از طرفی برای بسته‌بندی، سیستم‌های مخازن روغن داغ و آب داغ، انواع خشک‌کن‌ها، لوازم خانه و آشپزخانه، صنایع پلاستیکی و تولید حرارت در انواع بویلرهای بزرگ استفاده می‌شوند.

قیمت المنت فلنج دار سه‌فاز نیز بسته به تکنولوژی ساخت، ابعاد و ضخامت فلنج‌های استفاده شده و البته کیفیت ساخت و جنس متریال متفاوت است. مدل‌ها فلنج دار سه‌فاز البته بادقت عمل ویژه‌تری ساخته می‌شوند و لازم است که حتماً در طراحی آن‌ها المان‌های ایمنی نیز کاملاً رعایت گردد.

چون همان‌طور که اشاره کردیم مدل‌های سه‌فاز حساسیت ویژه‌تری دارند و علاوه بر فاز و نول، یک فاز اضافه نیز دارند. از این المنت‌ها در سوپر هیترها و هیترهای بزرگ که برای تولید حرارت در سطح وسیع و در کارگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ طراحی می‌شوند نیز استفاده خواهد شد.

می‌توانید از المنت‌های فلنج دار در محیط‌های مختلف، خورنده و با امکان اکسید آهن استفاده کنید. از طرفی پایه طراحی و نوع ساختار این المنت‌ها باعث می‌شود که به‌راحتی در هر فضایی بتوان آن‌ها را نصب و اجرا کرد. فلنج‌ها نیز مقاومت بالایی در مقابل حرارت، خوردگی، اکسید و سایش دارند. در نتیجه یک گزینه قابل‌اعتماد خواهند بود.

لیست قیمت المنت فلنج دار سه‌فاز
المنت فلنج دار سه‌فاز

خرید المنت فلنج دار چه استفاده‌هایی دارد

المنت‌های مدل فلنج دار کاربردهای بیشتری در صنعت دارند و می‌توان از آن‌ها نمونه‌های سه‌فاز و تک‌فاز تولید کرد. یعنی گستره‌ای وسیع از بهره‌برداری‌هایی که در نهایت روی قیمت آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

در ادامه قصد داریم مهم‌ترین استفاده‌های المنت‌های فلنج دار را به شما شرح دهیم. احتمالاً قصد خرید تجهیزات الکتریکی و دستگاه‌های انتقال حرارت را دارید.

در واقع باید بگوییم که شما با ورود به دنیای المنت‌های فلنج دار، تقریباً با یکی از کامل‌ترین گزینه‌ها روبرو خواهید شد. از المنت‌های حرارتی فلنج دار می‌توانید در:
• ساخت انواع سیستم‌های سردخانه‌ای
• مراکز خشک‌کن گاز
• سیستم‌های انتقال سیالات
• انواع کارخانه‌های بسته‌بندی و پک کردن کالاها
• در دستگاه‌های چای‌ساز و مبدل‌های حرارتی خانگی و آشپزخانه
• دیگ‌ها و بویلرهای بخار بزرگ و کوچک
• استخرها و انواع سازه‌های حرارت از کف
• صنعت تولید شیشه
• انواع سماورهای برقی و دستگاه‌های جوش آب
• آب‌گرم‌کن‌های کوچک و بزرگ و مدل‌های مخزن‌دار
• تانکرهای آب تمیز و سیالات انتقال گرما
استفاده کنید. این طیف وسیع به‌ طور قطع گسترده‌تر از این موارد است که شاید در دایره نیازهای تخصصی تر بگنجد. موضوع مهم در مورد بهره‌برداری از المنت‌های فلنج دار، در شرایطی است که نیاز به نرخ انتقال دمای ثابت بادوام فنی بالا خواهد بود.

البته امروزه در کارخانه‌های تولید نورد و فلزات نیز می‌توان از المنت‌ها در شرایط خاص استفاده کرد. به شرطی که نرخ انتقال حرارت بیش از حد نرمال نباشد. در برخی از آلیاژها انتقال دمای ثابت در حدود پایین‌تر از نقطه ذوب مهم است؛ در نتیجه می‌توان از انواع المنت‌های فلنج دار در این وضعیت استفاده نمود.

خرید المنت فلنج دار
المنت فلنج دار

مزایای استفاده از المنت فلنج دار

المنت فلنج دار دسته‌بندی‌های مختلفی دارد، قیمت آن مناسب است و در دو نوع مستقیم و غیرمستقیم عرضه می‌شود. المنت‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و حتی ممکن است ساختاری ضد انفجار داشته باشند. برای این محصولات، مزیت‌های زیادی تعریف شده است که از جمله اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان کنترل فوق‌العاده دما اشاره کرد.

اصلی‌ترین ماهیت المنت‌ها انتقال حرارت است. اما درصورتی‌که شما نظارت کافی روی آن را نداشته باشید به طبع به مشکل برمی‌خورید. در این حین یکی از اصلی‌ترین مسائلی که مورد توجه قرار می‌گیرد این است که المنت‌های حرارتی فلنج دار به‌هیچ‌عنوان در شرایط فعلی رقیب ندارند.

عنصر گرم‌کننده بسیار کارآمد

در حال حاضر المنت‌ها بهترین متریال برای گرم‌ کردن نقاط کانونی در سیستم‌های غرق آب هستند. درصورتی‌که قصد گرم‌کردن و حرارت دادن به‌ صورت مستقیم و غوطه ور در آب را دارید. در حال حاضر این عنصر یکی از بهترین و کارآمدترین گزینه‌ها است. در واقع شما هیچ جایگزینی برای این عنصر نخواهید داشت و از هر نظر می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده باشد.

از المنت‌های فلنج دار می‌توان در موقعیت‌هایی استفاده کرد که نیاز به گرم‌کردن در کم‌ترین زمان است. یکی از این موارد در آب‌گرم‌کن‌ها و بویلرها است. جریان برق به‌صورت مستقیم و بدون عبور از سیستم‌های ترموستاتی می‌تواند در این پلتفرم گرم شود.

البته عنصر گرم‌کننده موردنظر رقبای زیادی دارد. اما در برخی حوزه‌ها و بخصوص تولیدات صنعتی و کارگاهی اگر چه نرخ استفاده خیلی بالایی ندارد، اما تنها گزینه موردنظر است که می‌تواند به شما آزادی عمل بدهد. بسته به نیاز خود، می‌توانید از المنت‌های حرارتی با فلنج استفاده کنید.

سفارش انواع المنت فلنج دار در کارگاه

ایجاد گرما در دمای بالاتر از نقطه‌جوش

درصورتی‌که مایل به ایجاد حرارت در دمای بالاتر از ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد هستید، در حال حاضر بهترین گزینه موجود در بازار المنت خواهد بود. می‌توانید از المنت‌های فلنج دار بسته به نیاز خود استفاده کنید.

به این مسئله دقت داشته باشید که اصلی‌ترین مزیت این المنت‌ها امکان نصب آن‌ها در تمامی شرایط است. بخصوص شما در شوفاژها بیشتر به این موضوع نیاز خواهید داشت.
اگر می‌خواهید حرارت را به طیف بالاتر از صد درجه سانتی‌گراد برسانید، حتی امکان استفاده از چند المنت فلنج دار را نیز خواهید داشت؛ فراموش نکنید که هرچه نرخ حرارت بالاتر باشد این دستگاه‌ها نیاز به کیفیت ساختاری و متریال مقاوم‌تری دارند.

می‌توان از استیل ضدزنگ یا همان استنلس استیل نیز در ساخت آن‌ها استفاده کرد. می‌توانید این المنت‌ها را برای ایجاد حرارت تا ۲۳۰ درجه فارنهایت نیز استفاده کنید. انتقال مستقیم حرارت به مایع اصلی‌ترین وجه تمایز آن است.

کنترل دما دقیق

کنترل دما در این المنت‌ها فوق‌العاده حساس و دقیق است. در واقع شما می‌توانید از RTD و ترموکوپل برای این کار استفاده کنید. این موضوع سبب می‌شود که دقیقاً بتوانید حرارت را بررسی و در صورت نیاز دمای محیط را کاهش دهید. چنین مزیتی در سیستم‌های موتورخانه‌ای یکی از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین موضوعات است.
می‌توانید با خرید المنت‌های فلنج دار حرارت مستقیم می‌توانید به‌راحتی میزان انتقال دما را بررسی نمایید. از طرفی ترموکوپل‌ها نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه قرار می‌گیرند و یک پل ارتباطی بخصوص در دستگاه‌های هوشمند و سیستم‌های دیجیتالی هستند.

می‌توانید از یک نمایشگر برای کنترل دما استفاده کنید. این یکی از اصلی‌ترین، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین امتیازات این سیستم است. شما در حالت کنترل دما حتی می‌توانید این سیستم را از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی به سیستم‌های هوش مصنوعی نیز متصل کنید و کلیت تغییر دما را انجام دهید. این اصل یکی از کلیدی‌ترین مزیت‌های انواع المنت‌های فلنج دار است.

قبول سفارش المنت‌های فلنج دار

نصب و نگه‌داری ساده

البته که نصب و راه‌اندازی این المنت‌ها فوق‌العاده ساده است. از طرفی نیاز به راه‌اندازی پیچیده‌ای ندارند. یعنی شما می‌توانید المنت را بدون این که مدام نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد در انواع دیگ‌های بخار نصب کنید.

مزیت مهم نصب آسان این است که در شرایط خاص و بخصوص متریال‌هایی که جوش‌خورده و بسته هستند، نیازی به استفاده از تجهیزات خاص ندارید. ضمن این که در بسیاری از موارد خبری از ایزوله کردن‌ها و همین‌طور ضد آب کردن‌ پیچیده برای این محصول نخواهد بود.
اصلی‌ترین امتیازی که نصب و نگه‌داری این محصول دارد این است که از چند پین کوچک تولید شده و باتوجه‌به نوع گرمادهی می‌توانید آن‌ها را در دو دسته‌بندی مستقیم و غیرمستقیم تهیه کنید.

قابلیت استفاده در مخازن آب با سایزهای مختلف

یکی از مزیت‌های مهم این المنت‌ها این است که می‌توان بسته به این که سایز مخزن چقدر است از آن استفاده کرد. در درجه اول موضوع این است که جای زیادی نگرفته و در درجه دوم، اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئله‌ای که سبب می‌شود در گستره مزیت‌های المنت فلنج دار باید به این موضوع اشاره کنیم، به دلیل این که در ابعاد مختلف تولید می‌شوند به‌راحتی می‌توان بعد از ساخت مخزن آن‌ها را درون فضای بسته جای‌گذاری کرد.

جای‌گذاری نیز بسیار آسان است و لازم نیست که پردازش خاصی روی حفره انجام شود. شما برای نصب انواع مخزن‌ها در این حالت آزادی عمل دارید. حتی می‌توانید از نوع خاص المنت‌های فلنج دار در مخازن تحت‌فشار نیز استفاده کنید. در واقع شما یک روش فوق‌العاده مفید برای گرم‌کردن خواهید داشت.

از سربارهای الکتریکی برای طراحی این دستگاه‌ها استفاده شده است که قیمت پایینی دارند. در نتیجه هزینه نهایی تولید این المنت‌ها نیز فوق‌العاده پایین‌تر خواهد بود.

طول عمر بیشتر

این المنت را می‌توانید به‌راحتی روی هر دستگاهی نصب کنید و طول عمر آن نیز نسبت به دیگر متریال‌ها حتی تا ۳ برابر است. در واقع المنت‌های ساده‌تر، ساختار آسیب‌پذیرتری دارند و در طراحی آن‌ها دقت عمل خاصی به کار گرفته نمی‌شود.

در واقع این نمونه‌ها در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر دوام و کارایی هستند. حتی می‌توانید از آن‌ها روی انواع لوازم‌خانگی برای استفاده به‌صورت مداوم تا چند ده سال نیز استفاده کنید.
شاید شما هم در اطراف خود بخاری‌های برقی و یا انواع دستگاه‌های مبتنی بر تولید حرارتی را دیده باشید که عمری بیش از ۱۰ سال دارند. از طرفی کیفیت ساخت و این که توسط چه کارگاهی و شخصی این المنت‌ها طراحی شده‌اند نیز موضوع مهمی خواهد بود. درصورتی‌که قصد خرید المنت‌های حرارتی با طول عمر بالا را دارید، مدل‌های فلنج دار به‌طورکلی یک انتخاب عالی هستند.

توان مصرفی کم‌تر

مزیت اصلی و کلیدی دیگری که در انواع المنت فلنج دار دیده می‌شود، مربوط به میزان مصرف انرژی خواهد بود. اصلی که البته در مورد المنت‌ها جدی است.

بخصوص اگر میزان مصرف انواع کوره‌های تولید حرارت و بویلرها را چک کرده باشید متوجه آن می‌شوید که چرا وقتی در مورد توان مصرفی کم صحبت می‌کنیم، اهمیت هر محصولی که بتواند این نیاز را برآورده کند چندبرابر می‌شود.

فراتر از آن مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تولید در انواع لوازم برقی است. در واقع شرکت‌های تولیدکننده لوازم برقی باید بتوانند مجوزهای لازم برای این موضوع را بگیرند. این مجوز به‌صورت رده مصرف انرژی خواهد بود.
المنت‌های فلنج دار میزان چشمگیری کاهش مصرف انرژی در خود به همراه خواهند داشت که می‌توان از آن‌ها در بخاری‌ها، لوازم خانه و آشپزخانه و حتی بویلرها و… استفاده کرد.

خرید و فروش المنت فلنج دار
المنت فلنج دار به صورت گروهی

المنت فلنج دار چیست؟

المنت فلنج دار قطعه‌ای متشکل از فلنج، ترموستات، سربندی و محفظه، نقطه سرد و ساختار پولکی است که به‌عنوان جداکننده شناخته می‌شود. اگرچه در مقایسه با بسیاری از سیستم‌های انتقال حرارت، حوزه‌های کاربرد محدودتری دارند، اما به‌هرحال استفاده از آن‌ها در کارخانه‌ها جز ضرورت است.

اجزای سازنده این المنت‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف یکسان است. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید المنت فلنج دار، توجه به توان، نرخ انتقال حرارت و همین‌طور ابعاد فلنج است. فلنج‌ها روی این محصول نصب می‌شوند باعث می‌شوند که کاربرد آن‌ها به سطح وسیع‌تری برسد.
المنت‌های فلنج دار سه‌فاز و مدل‌های مخصوص آبگرم کن در حال حاضر از جمله اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها هستند. کارگاه‌های ساخت المنت در سراسر ایران اقدام به تولید این مدل به‌صورت یکسان می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید المنت‌های فلنج دار، بررسی قیمت آن‌ها است.

تنوع زیادی در بازار وجود دارد. بر اساس آلیاژهای مختلف فولاد، استیل و برنج نیز ساخته می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین امتیازات انواع فلنج‌ها این است که شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن‌ها را در نمونه‌های اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده نیز تهیه کنید. المنت‌های فلنج دار سه‌فاز قیمت بیشتری دارند و باید در طراحی آن‌ها دقت عمل بالاتری به خرج گرفته شود.

المنت فلنج دار چیست؟
المنت فلنج دار چیست؟ و چه کاربردی دارد

کاربردهای المنت فلنج دار

از انواع المنت‌های فلنج دار در حوزه‌های مختلف صنعت استفاده می‌شود. اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین بهره‌گیری از این متریال در حوزه ساخت انواع صنایع پلاستیک و شیشه خواهد بود.

سردخانه‌ها، کارخانه‌هایی که در آن‌ها عملیات بسته‌بندی انجام می‌شود، سیستم‌های انتقال حرارت آب، روغن و گاز و همین‌طور مواد نفتی و حوزه پتروشیمی، انواع پمپ‌های بنزین و پالایشگاه‌های پتروشیمی کلیدی‌ترین و مهم‌ترین حوزه‌های نیاز این محصول هستند.

یکی دیگر از نکات مهم در مورداستفاده از این المنت را می‌توان به تولید انواع سیستم‌های گرمایش و برودت ارتباط داد. در واقع آب‌گرم‌کن‌ها، شوفاژها، انواع رادیاتور، شبکه‌های مخصوص نیاز به یک منبع حرارتی بدون اختلال خواهند داشت تا بتواند در شرایط خوردگی نیز دوام خوبی از خود نشان دهد، از جمله مهم‌ترین متریال‌هایی که می‌تواند این نیاز را برآورده کند المنت فلنج دار خواهد بود که تنوع فوق‌العاده وسیعی نیز دارد.
حتی می‌توان از انواع المنت فلنج دار در محیط‌های ایزوله و موردنیاز دمای رنج ثابت نیز استفاده کرد. المنت‌های فلنج دار سه‌فاز و مدل‌های آب گرمکنی در حال حاضر بیشترین کاربرد در صنعت را دارند.

در شوفاژها، پکیج‌ها، انتقال حرارت به‌صورت کف و در ساختمان‌های تجاری و مسکونی، می‌توان از انواع المنت‌های فلنج دار بزرگ و با ظرفیت بالا و حتی سه‌فاز استفاده کرد.

کاربردهای المنت فلنج دار
کاربردهای المنت فلنج دار در تکنو المنت نور

اجزای سازنده المنت‌های فلنج دار

همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره کردیم در ساخت المنت‌های فلنج دار، از یک قطعه مهم و اصلی به نام فلنج استفاده می‌شود. فلنج‌ها در بازار در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

البته این فلنجی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، با متریالی که در صنعت ساخت انواع پمپ‌ها استفاده می‌شود تفاوت زیادی دارد. اصلی‌ترین تفاوت در ابعاد، نوع ساختار و البته مقاومت خواهد بود. انتظار می‌رود که این نوع المنت به‌صورت کامل در مایعات غرق شود. در واقع المنت‌های فلنج دار به‌صورت غرق آبی کار می‌کنند.

ترموستات، پولک‌های جداکننده المنتی، سربندهای المنتی و محفظه از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های این محصول هستند. از این المنت‌ها بنا به مزیت‌های زیادی که در صنعت دارند در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود. اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین امتیاز این المنت‌ها، کنترل دقیق دما خواهد بود.
باید بدانید که ساخت المنت‌های فلنج دار باید حتماً تحت استانداردهای مشخصی انجام گردد. بخصوص اگر قصد استفاده از آن‌ها در طراحی و تولید لوازم خانه و آشپزخانه را دارید، لازم است که المنت‌های فلنج دار مجوزهای لازم تولید را دریافت کنند.

خرید المنت فلنج دار به‌صورت انبوه سبب می‌شود که قیمت کلی این‌گونه محصولات برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها کم‌تر باشد. در نتیجه یک روش و ایده هوشمندانه به‌حساب می‌آید. پیش از هر چیزی باید به یا داشته باشید که باکیفیت بودن المنت‌ها بسیار از ارزان بودن آن‌ها مهم‌تر است.

اجزای سازنده المنت‌های فلنج دار
اجزای سازنده المنت‌های فلنج دار

المنت فلنج دار ضد انفجار

مدل‌های ضد انفجار در شرایط خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. درصورتی‌که دمای آن‌ها خیلی بالا برود یا شرایط محیطی به شکلی باشد که با اتصالی الکتریسیته مواجه شویم، به‌هیچ‌عنوان مشکلی رخ نخواهد داد.

یکی از اصلی‌ترین، کلیدی‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌ها در استفاده از این المنت‌ها حفظ ایمنی در سیستم‌های برودت است که در نزدیکی محل زندگی انسان مورداستفاده قرار می‌گیرند.

البته المنت‌های فلنج دار ضد انفجار قیمت بالاتری دارند و برای مخازن تحت‌فشار نیز قابل‌استفاده هستند. مزیت مهم این المنت‌ها این است که می‌توان آن‌ها را روی انواع مخازن نصب کرد.

در صورتی‌ که مخزن شما مدام دارای طیف تغییرات دمایی است، این محصول در حال حاضر بهترین گزینه موجود در بازار است. به‌عنوان یک دستگاه پراستفاده و اصلی، مخزن تحت فشاری که مدام نوسان گرما دارد، المنت فلنج دار فروش بالایی خواهد داشت.

موارد کاربردی المنت فلنج دار

 اکثرا در کارخانجات بسته بندی، مخازن روغن و آب داغ، خشک کن ها، لوازم خانگی، صنایع پلاستیک و صنایع شیشه و سردخانه ها کاربرد دارند.

هیترهای فلنج دار در مخازن آب، گاز و گازویل؛ تانکرهای مواد جهت گرم کردن مواد، خشک کردن گاز در پمپ های بنزین استفاده می شود.

تکنو المنت نور سازنده انواع المنت حلقه ای و حرارتی در لاله زار تهران.

المنت تانکرهای مواد جهت گرم کردن مواد، خشک کردن گاز در پمپ های بنزین
المنت حرارتی فلنج دار جهت خشک کردن گاز در پمپ های بنزین

فروش انواع المنت فلنج دار

  • صنعتی فلنج دار
  • المنت فلنج برنجی مخزن دار
  • سوپر هیتر فلنج دار

تصاویر المنت های زیر تعدادی از تولیدات تکنو المنت نور می باشد :

لطفا برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

تلفن: ۳۳۹۳۵۶۹۵ – ۳۳۹۴۴۰۴۸- ۳۶۰۵۷۷۸۱-۰۲۱

سوالات متداول

آیا شما المنت فلنج دار سه فاز تولید می کنید؟

بله. ما اکثر المنت های صنعتی حرارتی فلنج دار را می توانیم بسازیم.

کاربرد اصلی المنت حرارتی فلنج دار چیست؟

معمولا در مخازن روغن، مخازن آب داغ، صنایع پلاستیک، شیشه، صنایع پتروشیمی و گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت المنت های فلنج دار چگونه محاسبه می شود؟

به دلیل سفارشی بودن و متفاوت بودن مشخصات فنی قیمت معینی ندارند.

آیا المنت های حرارتی که می سازید گارانتی دارند؟

بله با توجه تجربه و کیفیت خدمات محصولات ساخت کارگاه ما دارای گارانتی هستند.

4/5 (7 نظر)

3 دیدگاه

  1. برای شرکت کرمان نیرو نیاز به نوعی از هیتر فلنج دار داریم که مشخصات فنی خاصی داشته باشد. اگر سازنده المنت حرارتی صنعتی هستنید لطفا با ایمل شرکت ما پیام دهید.

  2. دوست عزیز باید اطلاعات فنی بهتری ارائه بدید تا بتونیم محاسبه ساختن المنت حرارتی مورد نظر شما انجام بدیم.

  3. المنت فلنج دار مخصوص تانکر بزرگ برای یک مخزن روغن چقدر زمان میبره که ساخته بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا