المنت سرامیکی

تکنو المنت نور تولید کننده انواع المنت سرامیکی در قطر، وات، عرض و سایزهای مختلف بر اساس مدل و نیاز مشتری در تهران است. در کارگاه تولیدی ما المنت سرامیکی با کیفیت بالا و دستگاه‌های جدید و مدرن ساخته میشود.

قیمت المنت سرامیکی گرد و تخت

به طور کلی رنج قیمت المنت سرامیکی در جدول زیر آمده است، اما بهتر است جهت استعلام دقیق قیمت المنت سرامیکی در سال ۱۴۰۳ با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت المنت حرارتی سرامیکی

سایز المنتوات المنتقیمت (ریال)
المنت سایز 6x6500 الی 250 وات1,900,000
سایز 6x12500 الی 325 الی 250 وات3,800,000
سایز 12x121000 الی 650 وات 7,600,000
سایز 6x241000 الی 650 و 500 وات9,500,000
سایز 8x24650 وات1,100,000

سازنده المنت سرامیکی با بهترین قیمت در لاله زار تهران

المنت سرامیکی مخصوص هوا و سشوار صنعتی 1000 وات 220 ولت
المنت سرامیکی مخصوص هوا و سشوار صنعتی ۱۰۰۰ وات ۲۲۰ ولت
المنت سرامیکی با بهترین کیفیت در کارگاه تکنو المنت نور ساخته می شود
سازنده المنت سرامیکی

کاربرد المنت حرارتی سرامیکی

کاربردهای اصلی المنت حرارتی سرامیکی تزریق پلاستیک و لاستیک در صنعت ماشین سازی است. از دیگر موارد قابل استفاده المنت سرامیکی دور سیلندر و لوله قالب گرد، بشکه، لوله آب، لوله روغن، تانکر‌ها و قالب گیری تزریقی است. هیتر‌های سرامیکی قابلیت انتقال حرارت و گرمادهی با ولتاژ ۴۸، ۱۱۰، ۲۲۰ و ۲۸۰ را دارد.

ساخت المنت سرامیکی تخت و گرد

کافیست مشخصات فنی را به ما بدهید تا المنت حرارتی سرامیکی تخت و گرد مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. تجربه و دانش فنی ما در اختیار شماست.

فروش المنت تسمه ای سرامیکی با بهترین قیمت
ساخت المنت سرامیکی تخت و گرد

المنت حرارتی سرامیکی تولید شده توسط تکنو المنت نور

المنت سرامیکی تخت ساخته شده از استیل با کیفیت دارای مقاومت نیکل کروم است. المنت تسمه ای سرامیکی در حرارت پوسته زیر ۲۵۰ درجه سانتیگراد نگه شود طول عمر المنت های بیشتر میشود.


لطفا برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

تلفن: ۳۳۹۳۵۶۹۵۳۳۹۴۴۰۴۸۰۲۱۳۶۰۵۷۷۸۱

المنت های سرامیکی از یک هسته از جنس نیکل و کروم ساخته می شوند
سرامیک گرد المنت حرارتی

المنت های سرامیکی از یک هسته از جنس نیکل و کروم ساخته می شوند که بر روی این هسته روکشی از سرامیک وجود دارد و وجود سرامیک باعث میشود تا المنت از خود مقاومت بالایی در برابر جریان های الکتریکی نشان دهد که این مهمترین خاصیت استفاده از المنت های سرامیکی است. این نوع المنت ها را میتوان در مدل های مسطح و گرد در بازار پیدا کرد و ساختار آنها به صورت یک تکه و دو تکه میباشد.

از جمله موارد کاربردی المنت‌های سرامیکی میتوان به کاهش مصرف انرژی، قالب گیری تزریقی، لوله یا گرمایش مخزن، اکستروژن پلاستیک، قالب گیری ضربه‌ای و استفاده از آنها در ماشین آلات پردازش پلاستیک و لاستیک، تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین آلات بسته بندی، پمپ های خلاء و … اشاره نمود.

مشاهده محصولات: المنت میله ای

مزایای استفاده از المنت های سرامیکی

میتوان از این نوع المنت‌ها برای ایجاد گرمای مستقیم و یا غیر مستقیم در یک ناحیه و یا یک جسم استفاده کرد. به همین دلیل است که از این تجهیز برای تولید محصولات مختلفی نظیر اتوی مو، توسترها، سشوار و بخاری ها می‌توان استفاده کرد چرا که این محصولات نیاز به ذوب شدن، پختن، خشک شدن، گرم شدن و یا تغییر حالت پیدا کردن (از طریق گرما) دارند.

مزایای استفاده از المنت های سرامیکی
انواع المنت سرامیکی

این المنت های سرامیکی از مقاومت الکتریکی بالایی برخوردارند، هر چه میزان مقاومت الکتریکی یک المنت بالا باشد، طبیعتاً توان گرمایی آن نیز بالا میرود.

المنتهای سرامیکی از طول عمر نسبتاً بالایی نسبت به سایر المنت‌ ها برخوردارند. به طوریکه می توانند تعداد زیادی از دوره ‌های گرمایشی را بدون اینکه دچار ترک‌ خوردگی و یا شکستگی شوند تحمل کنند. و تنها زمانی ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردگی شوند که در آنها فشار بالا مثل افتادن و یا ایجاد ضربه مستقیم توسط سایر اشیا ایجاد شود.

المنت های سرامیکی می توانند گرمایی از ۳۰۰ تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد تولید نموده و آن را به صورت متعادل و مساوی پخش نمایند، به عبارتی گرمای متعادل تری نسبت به المنت سیمی از خود تولید می کنند.

المنت های سرامیکی به اندازه المنت های فلزی گرما تولید نمی کنند و به همین خاطر در زمان تماس با دیگر مواد باعث سوختگی نمی شوند.

سوالات متداول

کاربرد المنت حرارتی سرامیکی چیست؟

اغلب از المنت سرامیکی در دستگاه تزریق پلاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم بهره می برند.

مزایای المنت سرامیکی چیست؟

کیفیت حرارت بهتری تولید میکنند و از همین رو طول عمر بیشتری دارند.

هیتر سرامیکی چند نوع است؟

هیترهای سرامیکی در مدل های گرد و تخت تولید می شوند و ما قادر هستیم تمام مدل های المنت سرامیکی را بسازیم.

قیمت المنت حرارتی چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به مشخصات فنی که کارفرما در نظر دارد متفاوت است. البته به تعداد سفارش هم بستگی دارد.

4/5 (5 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا